Idi na ajet

Sura En-Nas, 6. ajet

AJET

مِنَ ٱلْجِنَّةِ وَٱلنَّاسِ ﴿٦﴾

PREVOD - Besim Korkut

od džina i od ljudi!"

PREVOD - Enes Karić

od džnā i od ljudi!

PREVOD - Muhamed Mehanović

svijetu džina i ljudi."

PREVOD - Saheeh International (English)

(6) From among the jinn and mankind."[2017]

PREVOD - Bubenheim (Deutsche)

von den Ginn und den Menschen.

TEFSIR - Ibn Džuzejj el-Kilbi el-Endelusi

od džina i od ljudi!" – Vesvās može, dakle, biti i od džina i od ljudi, kao što se navodi i u 112. ajetu sure el-En'am: šejtane ljude i džine. Pitanje: Zašto je Kur'an opečaćen sa ove dvije sure Zaštitnice i koja je mudrost u tome? Odgovor: Za to postoje tri razloga. Prvi: Naš šejh i profesor Ebu Dža'fer Ibnu'z-Zubejr je rekao: Pošto je Kur'an jedna od najvećih blagodati, a samim tim i razlog da se njegovim sljedbenicima zavidi, zapečaćen je onim što gasi tu zavist, na način traženja utočišta kod Uzvišenog Allaha!" Drugi: Smatram da je Kur'an opečaćen ovim dvjema surama i zbog toga jer je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, za njih rekao: Objavljeni su mi ajeti kojima nema sličnih!", kao što je i za suru El-Fatihu rekao: Nije objavljena u Tevratu, ni Indžilu, niti u Furkanu (Kur'anu) sura poput nje!" Tako da se Kur'an otvara i počinje surom kojoj nema slične i završava ajetima kojima nema sličnih, kako bi se objedinila ljepota početka i kraja. Zar ne vidiš da se u hutbe, pisma, pjesme i ostalo od govora gleda na ljepotu njihovih početaka i krajeva? I treći: Također smatram slijedeće: Učaču je naređeno da na početku učenja Kur'ana zatraži utočište kod Allaha, dž.š., od prokletog šejtana, pa se Kur'an i završava ovim dvjema Zaštitnicama kako bi se postiglo utočište kod Uzvišenog Allaha i na početku i na kraju učenja Kur'ana. Na taj način učenje biva obuvaćeno traženjem utočišta kod Allah, dž.š., sa obje strane i učač biva sačuvan Allahovom zaštitom i na početku i na kraju svoga hajirli posla. Od Allaha je uputa! On je jedini Gospodar!

TEFSIR - Ibn Kesir

od džinova i od ljudi. Komentar ajeta: Tefsir ovog ajeta je usko vezan uz tefsir prvog ajeta iste sure stoga komentar ovog ajeta možete pročitati u komentaru prvog ajeta iste sure.