Niko Mu nije potreban. Ništa Mu nije nužno. On je Nezavisni, Neovisni, Samoopstojeći, Samoegzistirajući. Stvorio je, između ostalog, tijelo, mjesto, prostor, vrijeme, smjer i druga slična stvorenja i ne ovisi o njima, jer On je i njihov Stvoritelj, kao što je Stvoritelj i svih ostalih stvorenja. Prema tome, Allah je i: Nestvoreni, Bestjelesni, Bezmjesni, Besprostorni, Bezvremenski, Besmjerni. Suprotno od kijamun bi-nefsihi je iftikar li-gajrihi (ovisnost o drugom), odnosno ihtijadž li-gajrihi (potrebitost drugog).

  Dakle, Allah ne ovisi ni o jednom stvorenju, pa ni o Aršu. Stoga je pitanje „gdje je Allah“ izlišno. O Аllahom svojstvu kijamun bi-nefsihi i pitanju „Gdje je Allah?“, kazao je naš imam Ebu Hanife, u svome djelu El-Fikh el-ebsat, između ostalog: Upitao sam: „Šta misliš, ako se pita: Gdje je Uzvišeni Allah?“ Na to je on (Ebu Hanife) odgovorio: „Odgovorit će mu se: Bio je Uzvišeni Allah prije nego što je stvorio stvorenja, a nije postojalo mjesto. I bio je Uzvišeni Allah, a nisu postojali ni gdje, ni stvorenja, niti stvar. On je Stvoritelj svake stvari.“

  Slično tome je kazao Alija, r.a.: Bio je Allah, a nije postojalo mjesto, a On je sada kako je bio prije.

  O akadiskim stavovima Ebu Hanife i općenito našeg maturidijskog mezheba u akaidu, preporučujemo knjigu dr. Adnana Silajdžića i Samira Beglerovića Akaidska učenja Ebu Hanife, koju je izdao El-Kalem, gdje su skupljena, obrađena, prevedena i prokomentarisana sva akaidska djela imama Ebu Hanife. Preporučujemo, između ostalog, i sljedeća djela:

- Ebu Munteha el-Magnisavi, Komentar El-Fikhul-Ekber, prevod: Bajazid Nicević, Edukativni centar „Ebu Hanife“, Novi Pazar, 2015;

- Ebu-l-Hasan el-Eš'ari, Muslimanska mišljenja i razilaženja o osnovama islamskog vjerovanja, prijevod: Almir Fatić - Džemaluddin Latić, Udruženje ilmije IZ u BiH, Sarajevo, 2020;

- Jusuf Džafić, Priručnik o islamskom vjerovanju, MIZ Tuzla, Tuzla, 2019.